نوشته شده توسط : گروه سیمرغ

»بر آنیم پیش از وقوع فاجعه زنگ خطری باشیم برای یادآوری روزی که یک قطره آب،حتی یک قطره، یعنی زنده ماندن!  «

حالا در پی هشدارهای پایان یافتن ذخایر آبی در چندین كلانشهر ایران در مرداد و شهریورماه، "کمپین ملی یک قطره آب" تشکیل شده است. تشکیل این کمپین بسیاری از کاربران فضای مجازی را مشغول خود کرده است و یکی از نقاط قوت این حرکت اجتماعی پیوستن بازیگران، ورزشکاران و چهره‌های تاثیرگذار کشوری به "کمپین یک قطره آب" برای تاکید بیشتر بر موضوع کم آبی  در کشور است.

آنچه مسلم است کمبود ذخایر آبی کشور بخصوص کلانشهرهایی نظیر تهران و اصفهان را با تهدید جدی روبرو کرده است و به نظر می‌رسد تشکیل این کمپین به جهت بازتاب گسترده در بین افراد تاثیرگذار کشوری می تواند در راستای کاهش مصرف آب به یک حرکت اجتماعی گسترده تبدیل شود. اقدامی که برای تحقق اهداف خود نیازمند همکاری همه جانبه مردم و مسئولین است.

فرهنگ درست مصرف کردن می تواند تا حد زیادی بحران آب را مدیریت کند و با به کار گیری روش های بهینه مصرف، تبعات این معضل را کاهش داد .صرفه جویی یک لیوان آب در روز کار بسیار راحتی است. میزان مصرف روزانه ما 270 لیتر است که این میزان در مقایسه باکشورهای اروپایی خیلی بیشتر است. این عدد در کشورهای اروپایی 130 لیتر است. ما در کشاورزی در میان پر مصرف ترین ها هستیم. کمبود آب یک مشکل جهانی است، زیاد می‌شنویم که جنگ بعدی جنگ آب خواهد بود. هر کشوری با توجه به ساختار جغرافیایی خود با این مشکل دست ‌وپنجه نرم می‌کند.

 با صرفه جویی در مصرف آب، هم بهای کمتری می پردازید و به آیندگان هم حق استفاده از این نعمت خدادادی را خواهید داد، وهم اسراف در هر چیزی از جمله آب، در دین ما نکوهش شده و گناهی بزرگ محسوب می شود.

هر که هستیم سعی کنیم یک قدم در مصرف بهینه تر آب بکوشیم. مطمئن باشید این «خوب مصرف کردن ها» قسمت عمده ای از مشکلات آبی کشور را برطرف می کند.

 

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط:

دریافت خلافی خودرو با اس ام اس، شماره‎ی پیامکی برای دریافت آخرین وضعیت کارت پایان خدمت اعلام گردید، مسابقه پیامکی برنامه خندوانه شبکه نسیم، سامانه پیامکی پیگیری کارت سوخت.

 





:: برچسب‌ها: آب هست ولی کم هست , کمپین ملی یک قطره آب , یک قطره آب , آب , ذخایر آّب ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: