تبلیغ خبرنامه پیامکی در مراسم و همایش
نوشته شده توسط : گروه سیمرغ

معمولا در مراسم و یا همایش از شخصی به عنوان مجری برنامه استفاده می شود. چنانچه در مراسم و همایشی شرکت می کنید که توسط مجری هدایت می شود می توانید از مجری برنامه بخواهید که از تماشاگران بخواهد به عضویت خبرنامه پیامکی شما در بیایند. حتی می توانید جزئیات و آمارهایبازاریابی پیامکی خود را بر روی بیلبورد و یا مانیتورهای بزرگ نمایش دهید تا نظر افراد را به سمت خود جلب کنید. به دلیل عدم اطمینان افراد نسبت به تبلیغات گوناگون؛ انجام تبلیغات در مراسم و همایش یکی از مواردی است که مردم هنوز به آن اطمینان دارند. فراموش نکنید که بازاریابی پیامکی هنوز روش جدیدی و مردم استقبال زیادی از آن خواهد کرد.

می توانید در پایان مراسم و یا همایشی که در آن شرکت کرده اید از بروشورهای مربوط به خبرنامه پیامکی خود را قرار دهید. این کار باعث می شود که مشتریان شما در هنگامی که بروشورهای خود را چک می کنند اطلاعات دقیقی از خبرنامه پیامکی شما بدست آوردند.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط





:: برچسب‌ها: تبلیغ خبرنامه پیامکی در مراسم و همایش, تبلیغ خبرنامه پیامکی ,خبرنامه پیامکی, بازاریابی پیامکی, پیام های تبلیغاتی, پیام کوتاه, بانک مشاغل, پیام های تبلیغاتی, ارسال پیامک, سامانه پیامکی, پنل پیامک رایگان, ارسال انبوه پیامک, ارسال پیام صوتی, خرید پنل پیامکی, ارسال پیامک تبلیغاتی, تبلیغات انتخاباتی مجلس, ارسال پیامک انتخاباتی ,پنل پیامک انتخاباتی, تبلیغات نوین انتخاباتی, بانک مشاغل کشور, بلک لیست مخابراتی, سامانه پیامک گلستان, نمایندگی پنل پیامک,ارسال پیامک به لیست سیاه, سیمرغ اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: