کاربرد کلمات کلیدی در ارسال پیامک
نوشته شده توسط : گروه سیمرغ

یکی از ویژگی های پیام کوتاه تعداد کاراکترهای محدودی است که در آن بکار می رود. بنابراین استفاده از کلمات کلیدی در پیامی که ارسال می شود می تواند بسیاری از اهداف را هموارتر کند. به طور مثال اگر شما جزو افرادی هستید که با استفاده از سامانه های پیامکی و تبلیغات پیامکی مشتریان و سود خوبی را در کسب و کار خود بدست آورده اید برای ادامه این روند بهتر است کاربرد کلمات کلیدی را بکار ببرید. به طور مثال اگر شما در حرفه خود دارای چند فروشگاه هستید و چندین دسته مشتری دارید بهتر است فرایند عضویت در خبرنامه پیامکی تان را تا جاییکه می توانید ساده نگه دارید و دسته بندی مشتریان را بکار گیرید و مشخص کنید هرکدام از مشتریان شما علاقه به خرید از کدامیک از فروشگاه های شما هستند تا در صورت ایجاد تخفیف در هر کدام از فروشگاه ها مشتریان مربوط به آن فروشگاه را برای خرید از حراج گذاشته شده دعوت کنید و افراد اشتباها" به فروشگاه دیگر شما مراجعه نکنند. همچنین اگر شما پیام هایی که ارسال می کنید متنوع هستند و موضوعات متفاوت مانند اخبار؛اطلاعیه ها و... را شامل می شود می توانید از کلمات کلیدی استفاده کنید و از اعضای خبرنامه پیامکی خود بخواهید تا کلمات کلیدی مربوط به اخبار و اطلاعیه های مورد علاقه خود را برای شما از طریق پیامک ارسال کنند.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط





:: برچسب‌ها: کاربرد کلمات کلیدی در ارسال پیامک, ارسال پیامک, کاربرد کلمات کلیدی, تبلیغات پیامکی, خبرنامه پیامکی, پیام کوتاه ,بانک مشاغل, پیام های تبلیغاتی,ارسال پیامک, سامانه پیامکی, پنل پیامک رایگان, ارسال انبوه پیامک, ارسال پیام صوتی, خرید پنل پیامکی, ارسال پیامک تبلیغاتی, تبلیغات انتخاباتی مجلس, ارسال پیامک انتخاباتی, پنل پیامک انتخاباتی, تبلیغات نوین انتخاباتی, بانک مشاغل کشور, بلک لیست مخابراتی, سامانه پیامک گلستان, نمایندگی پنل پیامک, ارسال پیامک به لیست سیاه, سیمرغ اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: