نوشته شده توسط : گروه سیمرغ


در دنیای امروز دیگر هر فردی صرف نظر از سن وسال افراد یک گوشی تلفن همراه دارد. شاید دلیل این امر این است که گوشی تلفن همراه دسترسی افراد را به یکدیگر راحت تر کرده است و شاید دلیل دیگر این باشد که در دنیای امروز بسیاری از افراد از تلفن همراه خود بعنوان یک وسیله برای سرگرمی استفاده می کنند و در واقع بیشتر زمان های تنهایی خود را  با آن سپری می کنند. این مسئله سبب شده که افراد در صورتیکه که گوشی همراهشان آنتن ندهد، عصبی شده و احساس آرامش نداشته باشند این امر به این معناست که افراد به نوعی دچار اعتیاد به وسیله خود شده اند. علاوه بر آنچه گفته شد آمارها نشان می دهند که یکی دیگر از اعتیادهایی که تلفن همراه با خود دارد اعتیاد به پیامک و ارسال آن است و افراد در گروه های جوان و نوجوانان مشتریان اصلی پیامک ها هستند. البته زمانی می توان استفاده از پیامک را اعتیاد تلقی کرد که هر روز و در هر موقعیتی تعداد زیادی پیامک ارسال کنید.

افرادی که بیش از حد نرمال از اس ام اس استفاده می کنند زمان کمتری را صرف ارتباط واقعی می کنند و در نتیجه این امر سبب می شود تا در روابط اجتماعی خود دچار مشکل شوند.زیرا این افراد عادت کرده اند تا عواطف و صحبت های خود را در نوشته های پیامکی خود ابراز کنند و این امر  اصلا به معنای خوبی  نیست. در واقع استفاده از تلفن همراه نباید جایگزین ارتباطات ما در دنیای واقعی شود.

می توان به این نتیجه دست یافت که استفاده بیش از حد و نابجا از تلفن همراه سبب ایجاد اختلالات خواب و اضطراب در افراد می شود چراکه در بیشتر موارد افراد در هنگام خواب تلفن همراه خود را در نزدیکی خود گذاشته و این امر سبب می شود تا در صورت دریافت زنگ یا پیام چندین بار در طی شب از خواب بیدار شوند. بعلاوه نزیک بودن بیش از حد تلفن همراه و تماس با بدن افراد سبب ایجاد تومور در بدن و یا ناباروری خواهد شد.

علاوه بر این طی یک تحقیق مشخص شد بیش از 60 درصد افراد طی رانندگی نیز از تلفن همراه های خود برای پیامک استفاده می کنند و این امر سبب بالا رفتن میزان تصادفات خواهد شد!

با این وجود تحقیقات نشان داده اند که غلبه بر اعتیاد به پیامک اصلا کار راحتی نیست!

ولی باید به راه های درمان ویا به نوعی مبارزه با این امر پرداخت و شاید یکی از راه های غلبه بر این اعتیاد این است که مدت زمانی از روز گوشی خود را خاموش کرده و با گذشت زمان این مدت خاموش کردن را افزایش دهید.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

عناوین مرتبط





:: برچسب‌ها: آیا استفاده از پیامک اعتیادآور است؟, تلفن همراه ,مشتریان اصلی پیامک, نوشته های پیامکی, اعتیاد به پیامک, پیام های تبلیغاتی, پیام صوتی,پایین ترین تعرفه, پنل های کاربری و نمایندگی ,بانک شماره, سامانه پیام کوتاه سیمرغ ,تبلیغات پیامکی, سیمرغ اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: